mmt5757 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam console olduğundan emin misiniz? Windows Form mu yada öyle sorayım
tarayıcınızda f12 basın console bölümüne yapıştırın bu kısımdan bahsediyor arkadaş. Windows console uygulaması değil