Geçmiş olsun öncelikle çalıntı diye şikayet etmek yalan beyan olur. Sonuçta kendi rızası ile telefonu vermiş , Amca oğlu zaten telefonu faturası ile birlikte satmıştır. Bu durumda ihbar etsen bile telefonu şu anki sahibinden geri alamazsın . Üzerine yalan beyandan vs durumlardan ceza yersin. Güzel bir akıl oldu sana sonuçta genç bir arkadaşsın her insan bir kaç defa kazık yiyebiliyor bu hayatta bunlar da insana tecrübe oluyor.

Amca oğlunun merhamete gelmesini beklemekten başka bir çaren yok.