Çalıntı ihbarında bulunursan, nitelikli dolandırıcılıktan senin başın bile ağrıyabilir. Seni amcaoğlun ile anlaşmalı olduğunu dile getirebilirler. Tabi ki avukatlar daha iyi bilecektir bu durumu. Ancak amcaoğlunu şikayet etmen, sözlü olarak anlaştığını dile getirip cihazı dava açman işe yarayabilir. @digiklan 'ın yazdığı şekilde noterden amcaoğluna ihtarname gönderirsen bir nebze korkup ödeme yapabilir. Ama dava sonucu konusunda net fikrim yok. Geçtiğimiz günlerde bir habere rastlamıştım; x ailesi düğünde y ailesine çeyrek altın takıyor aradan zaman geçiyor x ailesinin düğünü oluyor ancak y ailesi hiçbirşey takmıyor. x ailesi durumu şikayet edip mahkemeye başvuruyor "biz çeyrek altın takmıştık, onlar bize birşey takmadı" gibi saçma bir ithamda bulunuyor ama mahkeme x ailesini haklı bulup, y ailesini bir çeyrek altın ödemeye mahkum ediyordu. Daha öncesinde 2 defa sana ödeme yapmış sonuçta bunu da kanıt olarak gösterip davacı olabilirsin. Gerisi hakimin inisiyatifine kalmış bir durum.