Konu sahibi kardeşim iyi oku;
1- Sakın çalındı diye şikayetçi olma yalan beyandan senin başına iş açılır. Amcanın oğlu bu sonuçta iki satır (Alacağım vardı telefonu bana aldı verdi ödeştik bile diyebilir) ifade verir olay sana patlar.
2- Bu olay emniyeti suistimal olabilir bir nebze, ondan da bir şey çıkacağını sanmam.
3- Aranızda senet sepet bir şey yoksa ki olsa ne oluyor zatende. Sizin en iyisi yakın akrabalarından yardım istemeniz uygundur. Başka seçeneğiniz yok.
yada bir bardak soğuk su.
Adam dün çocuğa tacizden yakalandı aynı gün serbest kaldı kameralarla ispatlanmış bir olay, sosyal medya ayaklanınca geri gözaltına alındı ş..r..f.s.z tacizci.
Ülkede adalet nerelerde görüyoruz. Senin telefon neyse bir anda gülme geldi içimden yanlış anlamayın lütfen.