yapabilecek pekbir sey yok bence ************** veya hırsızlıktan dava etsende bir sey cıkmaz is uzayacak bu konuda yapabilecegin pek bir sey kalmamıs
şahsen ben olsam onu bi cagırırım bi tenhaya bi şekilde çekerim anasından emdigi sütü burnundan degil şıçana kadar dagıtırdım hic bir sey olmadı içim sogurdu