CengizhanK24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki ya telefon hiç olduysa nolacak nebilim kırıldı artık kullanılamaz haldeyse ? benım amacım verdıgım parayı alabılmek. bu şekilde alabılırmıyım kı
Şikayetçi olursanız hapis cezai alır diye düşünüyorum çalıntı satışı yapmaktan.Yada şöyle bir seçenek sunulabilir şahıs magduriyeti giderirse şikayetinizi geri alabilirsiniz bu şekilde kurtulur.Yani eger maddi kaybınız varsa ya karşılar yada hapis cezası yer benim kendi görüşüm.3 yıl yesin,3 binim gitsin.