Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonu senin üstüne aldılar. Yasal sahibi sensin. Emniyete giderek telefonum çalındı diye bildirim yapıyorsun. E devlet üzernden de imesini çalınmaya karşı kapatıyorsun.

Üzerine hırsızlıktan dava açılıyor + olarak bide telefonsuz kaldım mı o sana ulaşır merak etme
Telefon onda değil ki olsa elinden alıcam. satmış telefonu