CengizhanK24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cihazı satıp parasını yemiş ******** beni banka gibi kullanmıs
teelfonu aldıktan bı hafta sonra satmıs
satıp satmaması degiştirmez hocam.İmei sizin üzerinize,faturasıda mevcut ise çalıntı ilanı verip isterse 2-3 el degiştirsin yinede alırsınız.Düşüncesindeyim.