Telefonu senin üstüne aldılar. Yasal sahibi sensin. Emniyete giderek telefonum çalındı diye bildirim yapıyorsun. E devlet üzernden de imesini çalınmaya karşı kapatıyorsun.

Üzerine hırsızlıktan dava açılıyor + olarak bide telefonsuz kaldım mı o sana ulaşır merak etme