Tıklamalar ekranı cekıp pm atarmısın ınceleyelım.

Kim neler neler soruyor sen bunu sormuşsun çokmu rahat ol forum hepimizin.



@deLi; sitedeki reklam to çok düşük tıklama oranı bu yüzden kazancı yok sana yönlendirdim