ovh bulaşma sunucu aldık 4 tane sonra cart diye fazladan fatura cıkartıp 200papel tokatladılar yoksa sunucunucu kapanıcak dediler kapanmasın diye ödedik sonra itiraz etsekte bize o parayı itelediler.destek süresine gelirse ölme eşşeğim ölme telefonla bile 1 saatte bağlanabiliyorsun.