2 gün önce bir mağazadan son ürünü almak için telefon ettim. ben gittiğimde yanlışlıkla bir adama satmışlar. bin kere özür dilediler. antalyada 1 adet varmış onu benim için getirteceklermiş. gelince haber verecekler. ben çok kızdığım için almayacağım. istersen gelince sana hangi şube olduğunu yazarım gelince alırsın. sanırım sıfır olarak türkiyedeki son ürün
Muhtemelen son üründür...

Çünkü piyasada yoktu amai alınacak kişi de kızıp üst sürüm ürün aldı.
Aslında açık arttırmayla satsalar iyi paraya satılır.