berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu sahibinin izniyle bende arıyorum, pm atarsanız sevinirim
osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumun linkini nasıl buluyorlar acaba ?
pasabeyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
müsade varsa bende detaylı bilgi almak istiyorum herkesin eline düşmüş durumda sanırım yorum beğendirme
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Varsa bende alabilirsin bundan
Arkadaşlar r10 dışından bi arkadaş iletişime geçti 5 gündür sorunsuz kullanıyorum bi sorun olduğundada direk ilgileniyor. Arayan varsa pm atsın bana yardımcı olayım