konu sahibinin izniyle bende arıyorum, pm atarsanız sevinirim
Yorumun linkini nasıl buluyorlar acaba ?
müsade varsa bende detaylı bilgi almak istiyorum herkesin eline düşmüş durumda sanırım yorum beğendirme
Varsa bende alabilirsin bundan
Arkadaşlar r10 dışından bi arkadaş iletişime geçti 5 gündür sorunsuz kullanıyorum bi sorun olduğundada direk ilgileniyor. Arayan varsa pm atsın bana yardımcı olayım