Bu yasa güzel ancak bizim yayalarımızda sorunlu. Şöyle açıklamak lazım; yaya geçiti olmayan yerden geçiyorlar, yolun ortasından geçiyorlar, yayalara kırmızı yanarken geçiyorlar vs.
Ben araba sürerkende, yaya olurkende kurallara hep uyarım. Yayalarada ceza gelmesi lazım kırmızıda geçtiklerinde