Hocam bu zamana kadar "Avrupada ayağını yere bastınmı bütün araçlar durur" diyerek bizim Türkiyeyi kötülerdiler bizim insanımız. Şimdi yasa gelincede biz alışamayız (sizi kastetmiyorum hocam). Eğer cidden böyle bişey çıktıysa çok iyi takip mesafesi 50m mesafeyi korudukça sorun olmaz. Alışsın herkes ona göre hız yapsın.