Avrupada artık yerleşmiş bir kültür olan Yayalar yere ayağını yola koyduğunda araçların durmasını bende destekliyorum. Ancak attığınız videoda kamyonun hızlı gitmesi en büyük hatadır. Diğer hatada bana sorarsınız zaten bölgede trafik lambaları var, yayalarda trafik ışıklarına uymak zorundadır. Eğer karşıya geçen yaya kendine kırmızı ışık yanıyorken geçtiyse o da suçludur.