hocam inanır mısınız geçen hafta 2 şerit gidiş, 2 şerit gidiş yolda, karşıdan karşıya geçebilmek için yaya geçidinin başında 5 dakika bekledim. Yolun tenhalaşması üzerine geçeyim artık desem de hızla gelen bi araç zor durdu çarpmamak için. Bu yolda ışık olmaması da ayrı bir tartışma konusu tabiki. Uzun lafın kısası bu tarz cezaları kesinlikle haklı buluyorum.