Oradaki tüm suç kamyonundur hocam
1-Kavşağa yaklaşırken o kadar hızlı gelinmez
2-Takip mesafesi diye birşeyden haberinin olduğunu sanmıyorum
3-Yerler Islakken frene o kadar sert basılmaz ve gördüğüm kadarıyla sağda kaçış payı var oraya yeltenebilirdi