Yaklaşık 1.5 Milyon indirmesi olan uygulamamın tbm'si resim görüldüğü gibi 0,21 idi (1 yıldır) 2 gün önce tmb 0,03 düştü ve şuan sunucu masrafını bile ödemiyor getirisi.bu iğrenç sorunu yaşayan bir tek benmiyim yoksa bu durumdan muz derip kişilerde burada varmı.

Arkadaşlar gerçekten bu bir hatamı yoksa başına gelen varmı böyle bir olay


Sizce admob ile mail ile iletişime geçmelimiyim ?