adam 17 bin diyor siz 1050 ekran kartı diyorsunuz. en az 1060 17" montörlü MSI almazsan o paraları verme boşa. monster dyen arkadaşlar kullandımı bilmyorum kasalarında soyulma oluyor MSI kasası kadar sağlam değil. ekstra klavye mause ile oynarsanız bilemem