Yup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya benim gibi abiler kaldı mı, Normalde aşırı tutumlu biriyim benimde bütçemi biraz zorlayacak ama yıllardır çalışıyorum en azından bunu yapabilirim. Toplama istemiyorum, aşırı detaycı biri bir şey içine sinmese aklına takılabilir. Hediyeyi görünce wayy be desin mutlu olsun istiyorum
Kalmadı dostum toplama almadığın sürece sana bir fayda sağlamaz boş yere paran gider.illa markalı alacağım dersen tanınmış markaların al.