farklı şehir olsa bile çeker ,çünki veri transferi internet üzerinden yapılıyor
Mesafenin önemi yok iki cihazda da internet bağlantısı olduktan sonra mesaj atabilirsiniz
Teşekkür ederim valla bilmiyordum şok oldum öyle görünce
Ben birşey anlamadım. Bilginiz olsun

)
Fotoğrafına bakınca anlamaman normal
