BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
farklı şehir olsa bile çeker ,çünki veri transferi internet üzerinden yapılıyor
PixelGraph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesafenin önemi yok iki cihazda da internet bağlantısı olduktan sonra mesaj atabilirsiniz
Teşekkür ederim valla bilmiyordum şok oldum öyle görünce

ikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben birşey anlamadım. Bilginiz olsun)
Fotoğrafına bakınca anlamaman normal