Merhabalar..

Başımdan geçen bir olayı sizler ile paylaşacağım.

Cumartesi eşimle işe giderken iş telefonunu evde unuttuğumuzun farkına vardık iş yerine eşimi bırakınca bende mecburen eve döndüm telefonu almaya iş yeri ve ev arası ortalama 5 km gibi birşey telefonu aldım arabaya bindim tam çıkarken kendi telefonumun whatsapp geldi baktım ulan dükkan telefonu yanımda nasıl mjz gelir bana eşim yazmış müşteri geldi bu arada whatsapp çalışıyot PC'den diye tesadüf sandım öyle iş yerine gidene kadar yazdı ve ben inanamadım ulan diyorum telefon yanımda bu telefondan bana nasıl mjz gelir inanamıyorum bir an korktum Ama çekiyormuş yani hani bilginiz olsun diye söylüyorum :=)