Uğraşmayan isteyen kişi hertürlü telifi yollar kendi çekimiyse isterse ağaç olsun sonuçta onun çekimi inat ederse telifi basar ama kimsenin uğrasacağını sanmıyorum ufak tefek önemsiz videolar için telif atacagına


Bu arada r10da kelime düzeltme mevzusu var sanırım ben uğraşmak yazıyorum uğrasmayan cıkıyor :d daha öncede cok düzelttim yazdıgımı bozuyor sistem