Kapteyanteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, Mail sunucunuzu değiştirip denediniz mi ?
Teşekkürler iyi çalışmalar dileriz.
Saygılarımızla..
Denemedim hocam.
EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Spamassain ayarlarını biraz katılaştırın.
Mail ayarlarını dediğiniz gibi biraz katı yaptım sorun yok gibi şuan.sanırım çözüldü
miZahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tahsin hocam şu konuyada bakabilirsin. https://www.r10.net/cpanel-amp-plesk...l-yapilir.html
Biraz ayarları kurcaladım sanırsam şuan sorun yok
Herkese yürekten teşekkürler