Amazondan 1 çeşit ürün satma düşüncem var. Türkiye'den FBA için gönderip amazonun deposundan ürün çıkışı şeklinde düşünüyorum. Merak ettiğim noktalar şunlar firma vs sahibi mi olmalıyım. Söylenene göre;
1-) Amazon fatura talep etmiyormuş?
2-) Kargo şirketleri fatura yada vergi levhası istiyormuş?
3-) FBA sistemi tam olarak nasıl işliyor: ürün başı komisyon şeklinde mi aylık kira bedeli şeklinde mi?....