Avşa Adasına tatile gidecekseniz kesinlikle rezervasyonsuz, yerinizi ayırtmadan gitmeyin.
Sahilde yatanı çok gördük, bu sene arabada yatanlarda çoktu.
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/2...terdi-40136443

Birebir şahitim Rezervasyonsuz gelenler sokakta kaldı.