Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yazmayım yazmayım diyorum ama.
Konu iyice ilginçleşiyor.

1- Emniyet ve TSK sizinle anlaşma mı yaptı?
Anlaşma yok.

İzin alıyorlar kursa kayıt olup geliyorlar bu kadar basit bunda yasa dışı yada illegal bir durum yok. yanlış yerlere çekmeyin.

güveniniz yoksa kimse zorla gelin demiyor.



Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes bir şeyler söylemiş bir tane de ben ekleyeyim 5 gün çok kısa bir süre değil mi? Hayatı boyunca hiç silah tutmamış, yakın dövüş bilmeyen biri tamam 5 günde bir şeyler öğrenirde sahada ihtiyacımız olan her türlü eğitimi nasıl almış olacağız merak ettim.
Hocam günde 10 saat merak etmeyin. Ayrıca yakında bir canlı yayın yapıcaz ordan sorabilirsiniz.