msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
500 hit için 20-30 kuruş gerçekten çok az. Biraz daha farklı çalışmalar ile deneyin hocam, ben bu hitlerde 1 lira falan kazanıyorum . 1 lira bile az ama türkçe sitede bu kadar oluyor
denemeye devam bakalım, açıkcası getireceği 1-2tl de değillim zaten deeneme amaçlı koymuştum bu gidişle geri kaldıracam

Bin1SuraT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam kodlarını sitenizin görünümüne göre renklendirin. Birde temanızda değişikliğe gidebilirsiniz. Admania temasını önerebilirim. Tamamen reklama dayalı bir temadır. Hatta 5 - 6 tane tema şablonlarıda içinde bulunuyor. Bunun yanında çok fazla reklam yerleşimleri var. Hepsini kullanmak yerine mantıklı reklam yerleşimlerini tercih edebilirsiniz. Örneğin sayfayı aşağı kaydırdığınızda üstte sabit olarak reklam görünmektedir.

Bu temayı kullandıktan sonra tıklama oranım arttı diyebilirim.
tema değişikliğini pek svmiyorum hocam açıldığından beri aynı belki ilerde r10 dan daha önce aldığım temalardan birini alırım ama bu hite de bilmiyorum bakalım