Hangi kurumdan bayilik aldınız veya sistemin ortağımısınız bilyorum ama bu durum oldukça tehlikeli.
Şahsım adına bu konuyu, basit bir kurs. veya airsoft kursu olarak görmüyorum. Öyle ingiltere onaylı SİA mia olaylarını da hiç güvenli görmüyorum.
Hangi gizli servisle çalışıyorsunuz , kime eleman temin ediyorsunuz, kurs sonu kime ne teklif ediliyor bunları adama sorarlar. Hafif ve ağır silahlarla eğitim görmek nedir? Hangi ülkenin eğitim kampı? bunu da eklerler.
Tavsiyem bu hatadan vazgeçin.
Konuyu report editorum. Konu EGM ve MİTe kadar gider.