@tRn;
Tüm randevular iptal edilmiş. Sanırım yetiştiremeyeceğiz

Bende 30 Ekime aldım diye rahat takılıyordum ancak sabahtan nöbet tutmaya başlamak lazım.
Bugün arkadaşlar randevumuz vardı diyip mesajı göstermişler. Mail adresine geliyor ya direk almışlar. süpriz olmazsa aynı hesapla bizde girebiliriz herhalde