turkeylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ttnetten bikmış biri olarak türknette akk akn yokmus bir yanim oraya gecmek istiyor ama bir yanim herkes ttnet alt yapisi kullaniyor diyor.
Akn kalkacak diyorlar bekliyoruz ama anlamadim ne onerirsiniz
3 Gün oldu türknete geçeli ttnetten suana kadar gayet iyi hiçbir problem yaşamadım benimde tereddütlerim vardı bi geçeyim olmadı bırakırım kafasıyla geçtim şuanlik iyi denemekte yarar var bence.