6 Aydır kullanıyorum.
Yeni taşındığım eve ilk kez internet bağlatacaktım Cumartesi sabahı başvuru yaptım 2-3 saat sonra geldiler türk net yolladı hat için dediler. Pazartesi evrakları verdim kargoya 1 hafta dolmadan internetim aktif oldu. Bugüne kadar hiç problem yaşamadım. İstanbul Avrupa yakasındayım.
Ama müşteri hizmetleri yok. Modemi türknetten aldım iş adresim yerine ev adresimi vermişim. Kargoyu alamadım adres değişikliği için müşteri hizmetlerine ulaşamadığım gidip teknosadan tekrar modem aldım. Türk netten aldığım modemide iade ettim. Müşteri hizmetirini aramayı seven biriyseniz bulaşmayın derim hocam.