Bende mutlu değilim.
Bir ülkede sanattan çok siyaset konuşuluyorsa bilin ki insanlarda cahilleşmiştir.
Cahil insanlar mutlu olur. kafası basan, zeki insanlarda hayatı sorguladıği için mutlu olamazlar amma velakin cahil insan olmak iyidir bende keşke cahilin önde gideni olsaydım.
Para kazanmak insanı başarılı yapmaz. Siz gidin bir kamp yapın biraz doğayla iç içe olun kafanız boşalsın.
Delilik, aynı şeyi tekrar tekrar yapıp farklı sonuçlar beklemektir. Albert Einstein
Sizde bu durumdasınız sürekli aynı şeyleri yapıyorsunuz ve mutlu olmayı bekliyorsunuz geçiniz bunları farklı şeyler deneyin madem kimsenin emri altında değilsiniz gidin kamp yapın bu sadece bir örnek.