hocam tükenmişlik sendromu gibi birseydir bu yasadim. bazilarinin mutluluktan bayildigi olan haberler aldim,kilim kipirdamadi. Bunu taktikca daha cok devam ediyor. suan nasil miyim? Bir kisi gülerek gunaydin dese mutlu oluyorum )