DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim 31 Ekim'di. Sistemde randevum gözükmüyor. Alayını iptal etmiş olabilir.
@tRn;

Tüm randevular iptal edilmiş. Sanırım yetiştiremeyeceğiz Bende 30 Ekim’e aldım diye rahat takılıyordum ancak sabahtan nöbet tutmaya başlamak lazım.