Ne diye şikayet edeceksin? Anlamadım, neyinden şikayetçi olduğunu?
Yani ben anladım da, duygusal ve kişisel bakıyorsun. Google nasıl anlayacak bunu?
Yaz türkçe şikayetini, ben çevirip gönderiyim.
neyin duygusu neyin kişiseli arkadaşım ? Ülkenin yarısı alınmış şekilde bir görünüm var ve sen bundan rahatsız olmadın mı şimdi ? Umarım mantıklı bir açıklaman vardır da söylediklerini yanlışa çekmem.