ystr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne diye şikayet edeceksin? Anlamadım, neyinden şikayetçi olduğunu?
Yani ben anladım da, duygusal ve kişisel bakıyorsun. Google nasıl anlayacak bunu?

Yaz türkçe şikayetini, ben çevirip gönderiyim.
neyin duygusu neyin kişiseli arkadaşım ? Ülkenin yarısı alınmış şekilde bir görünüm var ve sen bundan rahatsız olmadın mı şimdi ? Umarım mantıklı bir açıklaman vardır da söylediklerini yanlışa çekmem.