Ne diye şikayet edeceksin? Anlamadım, neyinden şikayetçi olduğunu?
Yani ben anladım da, duygusal ve kişisel bakıyorsun. Google nasıl anlayacak bunu?

Yaz türkçe şikayetini, ben çevirip gönderiyim.