Bunun sebebi lafta hayvan severler. Sadece sosyal medyaya poz vermek içi kedi, köpek alan gördüm.

Eğlence için köpek alıyorlar sonra hayvana bakamayıp sokağa dağa bayıra mahalleye salıp gidiyorlar. Hayvan beslemenin büyük bir sorumluluk olduğunun farkında değiller.
Kavramları çok birbirine karıştırıyorsunuz. Sosyal medyada poz vermek için kedi alıp sokağa atan biri nasıl hayvansever olabilir?