Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iTunes programını indirip kuruyorsunuz buradan https://secure-appldnld.apple.com/it...nes64Setup.exe
sonra usb ile bağlıyorsunuz bu kadar
İnternet denen bir derya var bir sürü video içeriği var
Hocam onu zaten yapıyorum ama eşzamanla falan diyor bir türlü fotoğraflara müziklere erişemiyorum