Sabah sabah sinirden delirdim. !!!! Her taraf köpek kaynıyor. Ne işi var kardeşim toplum arasında bu kadar başı boş köpeğin ? Ayrıca Pitbul veya ona yakın cins köpek besleyenlerin kesin psikolojik sorunları var. Tedavi edilmeleri şart.... Kime neyin havasını atıyorsunuz arkadaş ?
Sonuna kadar katılıyorum. Özellikle pittbull ile gezen tiplere uyuz oluyorum. Bir bayan/kadın gezmesi normal karşılanıyor bir yere kadar en azından kendini savunamadığı için gelebilecek tehlikelere karşı önlem almaya çalışıyor onu anlıyorum ama erkeklerin o şekilde gezmesi bariz özenti. Git bahçen varsa orada bak dışarı salmadan ne yapıyorsan yap köpeğinle. İster eğit ister onunla koş eğlen.