Köpek her zaman tasma ile gezdirilmelidir, ve kanunda yeri var diye hatırlıyorum.
Köpek insana saldırmaz aslında. Eğer yanında sahibi olan bir köpek insana saldırıyor ise kesinlikle onu yetiştiren kişinin bir kabahati vardır. Bu tarz insanlar maalesef köpek dövüşlerine meraklıdır mesela. Kedilerin üzerine salarlar genelde. Savunmasız sokak köpeklerini hedef alırlar köpek deneyim kazansın diye.
Çevrenizde bu tarz insanlara denk gelirseniz mutlaka bildirmelisiniz. Sessiz kalmak bazen çok acı tecrübelere sebep olabilir.