depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim anlamadığım olay şu. belediye neredeyse bütün sokak köpeklerini kısırlaştırıyor. dağ başında bile köpek görsem kulaklarında küpe var. bu köpekler nasıl ürüyorlar anlamıyorum. bir sürü yavru köpek ve yetişkin olmaya yakın köpek görüyorum.
sokak köpekleri genellikle aç oldukları zaman saldırıyorlar.
Bunun sebebi lafta hayvan severler. Sadece sosyal medyaya poz vermek içi kedi, köpek alan gördüm. Eğlence için köpek alıyorlar sonra hayvana bakamayıp sokağa dağa bayıra mahalleye salıp gidiyorlar. Hayvan beslemenin büyük bir sorumluluk olduğunun farkında değiller.