Merhabalar,
2013 yılında 5.000TL kredi çektim ve sürekli 1 ay gecikmeli ödedim.
2016 Aralık ayında şirket kurdum. Bu zamana kadar resmi olarak 1.000.000TL ticaret yaptım.
2017 yılında 30.000TL'lik ihtiyaç kredisi çektim. Bu zamana kadar gecikmesiz ödedim. (Kredim hala mevcut)
2017 yılından beri kredi kartı kullanıyorum, 3.500TL'ye kadar kartı dolduruyorum. Hatta bazen ay içinde ödemeyi manuel yapıyorum, tekrar kullanıyorum. Ortalama olarak aylık 7.000TL kredi kartı kullanıyorum ve gecikmesiz ödüyorum.
2018 yılında 2 defa araba alıp sattım.
Şuan toplasan 14.000TL vergi+sigorta+stopaj borcum var, bunlarında aciliyeti olmadığı için ödemedim.
Az önce 35.000TL kredi başvurusunda bulundum iki farklı yerden ve ikiside olumsuz yanıt verdi. Bunun nedeni ne olabilir, bir tavsiyeniz var mı?