benim anlamadığım olay şu. belediye neredeyse bütün sokak köpeklerini kısırlaştırıyor. dağ başında bile köpek görsem kulaklarında küpe var. bu köpekler nasıl ürüyorlar anlamıyorum. bir sürü yavru köpek ve yetişkin olmaya yakın köpek görüyorum.
sokak köpekleri genellikle aç oldukları zaman saldırıyorlar.