Gelin bunu bana sorun. Motorla ağız tadıyla dolaşamıyorum her yerden zıplıyorlar üzerime. Yakın zamanda psikopat bir egzoz almayı düşünüyorum. Artık bana her yaklaştıklarında 200 desibeli beyinlerine beyinlerine attırmayı planlıyorum. Gürültülü egzozlara karşıyım ama sırf bu yüzden radarıma aldım.