Bu kategoriye genelde içimi dökmek için giriyorum sanırım.


https://www.youtube.com/watch?v=xkVcH5gGRxg


Köpeklere eziyet edilmesin tamam. Kesinlikle hayvanlara eziyet edilmesin.

Zaman zaman beziyorum, köpekten korkuyorum arkadaş. Senin sevimli ev pitbullunu sevmek ondan korkmamak zorunda değilim.

Benimde Şubat ayı gibi başıma geldi Antalya'da benzer bir durum, iri yarı bir arkadaş , belli cins bir köpeği yanına almış bağlı falan değil yan yana yürüyorlar. Benim yanımda 4 yaşında kızım markete gidiyoruz.

Çocuğun üzerine geliyor havlaya havlaya, daha diyor ki korkma bişey yapmaz.

Bakın şu hayvanlarınıza arkadaş.