Japondan şaşma gerisi gösteriş. Kaya gibi olsun dersen ama servis bakımı ve yedek parçası üzer arabaların kralı volvo dur. Fakat araba da japon dur. Amerikan arabaları da güzeldir hoştur ama ülkemize gitmiyor. Alman arabaların hepsi fasa fiso pofpof bence