Öncelikle Merhabalar,

Şikayet Konularına Yazmak Yasak Ama Bu Olaydan Dolayı 1 Hafta Maliyelerde Süründüren Arkadaşlar Sadece Kendilerin Ekmek Yemesini İstiyorlar.Beni 4 Kez Maliye Şikayet Etmiş ve 8 10 Kez Tehdit Etmeleri Çabası.Şikayet Etikleri Konu Vergisiz Satış vs Fatura Kesmiyor,Gibi Konularda Bu Arkadaşlar Benide Şikayet Etmiştir.

Sonuç ? Ceza Yemeden 1 Haftamı Maliyede Beklemem.Bu Arkadaşların Bir Çekemezliği Var Gibi ?
Tekardan Altını Çiziyorum. Konu Hakkında Benim Bir İlgim Yok Fakat Benide Tehdit ve Şikayet Etmeleri Konusunda Buraya Yazıyorum!!!
Kendilerini Zaten Savcılık Makamına Deliler ve Ses Kayıtları İle Verilmiştir.