rahmia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı panellerde gönderi linkini atıyosun yorumu yapan kullanıcı adını yazıyosun onun yorumu buluyolar.
Hmm bu mantıklı.
teşekkür ederim cevap için